mandag 10. mai 2010

Scrapping

Endelig på nett  igjen...he hatt ei ufrivillig bloggpause nokre dagar pga at me he vore i Oslo i konfirmasjon til søskenbarnet mitt♥  Me reiste nedover tidli fredags morgon og kom heim seint søndags kveld. He hatt en kjempekozelig tur, berre slappa av og kosa oss♥berre so synd at tida gjenge so fort...skulle gjerne ha vore lenger. Blir ikkje so ofte tur til slekt og venner som me skulle ønske. Ekje alltid like enkelt å få til m skule, jobb, trening og aktivetetar i aust og vest...☺Men veldig hyggelig når me først reise♥ Etter 9 timar i bil og ein litt stiv og støl kropp...va d fantastisk deilig å hoppe rett ut i jacuzzien♥

He prøvd mej på litt scrapping i d siste, syns d e kjempekjekt!!! Lagde konfirmasjonskortet til søskenbarnet mitt...å slik vart no d...

Her lagde ej eit til tanta mi i full fart...trur kl va 01.00 når ej lagde ditte...skikkelig trøtt i TRYNE☺

Gullisane mine i Sunnmørsbunadar, e so glade for at dei he d☺ Amilie he en gammal som mormora mi sydde til mamma når ho va lita. So den he gått i arv gjennom familia♥ Gutta he fått nye bunadar m mamzen min♥kjekke, søte, snilde mammaen min♥ Ho he forresten bursdag idag...♥so me he vore der oppe og fått oss nydelig god middag og masse kaker og dessert...stikje gode og mette no♥

Offa kor trøtt ej e idag...auene berre dette igjen her...e vist på tide å legge sej...
Kjeme serkare tilbake imrg...
♥Nattinatt♥
post signature

3 kommentarer:

  1. Flotte dei er i bunad, og flott kort du har laga
    Ha ei god natt, leggetid her ja :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Å kor nydelige dei var i bunader. Veldig søte kort du laga, har ikkje prøvd meg på papirhobby,har så utrulig mange syprosjekt på gang :) Ha ein fin dag !!! Klem ♥ milla ♥

    SvarSlett
  3. Så flott kort, du er meg flink :) scrapping er jo bare SÅ kjekt :)

    SvarSlett

♥Tusen takk for at du teke dej tid til å legge igjen eit lite spor her m mej♥